12 Aralık 2008 Cuma

Yığıntı



Pek çok şeyi üst üste yığıyorum. Fotoğraftaki benim masam değil, ama pek bir farkı da yok hani. Evdeki kitaplık da masa da buna benzer. Her bir şeyi kitapların üzerine yığıyorum, mesela bilgisayar dergilerinin verdiği dvd'leri koyacak kutular da doldu taştı, onların bir kısmı da kitapların üzerinde duruyor, çift sıra olan rafların da artık uzayacak yeri olmadığından onların da üzeri doldu. Oysa odanın 2 buçuk duvarı kitaplık. Senelerdir gazetelerden dergilerden kestiğim kupürler de birbiri üstüne yığıldı, konulara göre ayırıp dosyalamak gerekiyor onları ancak çocuklardan, başka oyalayıcı şeylerden hiç vakit kalmıyor nedense. Bu arada raflarda bulunan dergiler de kitapları sayıca geçti galiba. Bir ara düzenlerim diye düşünüyorum. Yıllık izne çıktığım zaman yaparım dedim aslında, fakat her defasında yıllık izinde başka şeyler yapıyorum :) En güzeli de düzenlemeye başlamışken karşıma daha önce farketmediğim bir kitap veya bir dergi çıkıyor bazen, her şeyi unutuyorum, başlıyorum kitabı/dergiyi okumaya. Bu işin sonu yok sanırım.

Hiç yorum yok:

google27928836a124597b.html